Założenia i cele |
Sposób prowadzenia |
Warunki zaliczenia |
Literatura |
Wyniki zaliczenia - test 4.09.2008r. |
Powrót |
|
Praktyczne doświadczenia wskazują na pozytywne efekty wspomagania klasycznego wykładu/warsztatu technikami internetowymi. Dlatego są one szeroko wykorzystywane w procesie dydaktycznym tego przedmiotu. Wortal tematyczny www.cieslik.edu.pl został uruchomiony w celu wspierania procesu dydaktycznego. Jest to eksperyment w zakresie techniki tzw. blended learning. Po wejściu na stronę należy wybrać z menu Programy dydaktyczne i zidentyfikować swój przedmiot.
Fakt, ze oprócz podręcznika studenci dysponują jego obudową internetową, wraz z dodatkowymi materiałami dydaktycznymi, stwarza atrakcyjne możliwości prowadzenia zajęć metodą warsztatową
Dla uczestników oznacza to, że:
Ponieważ część studentów nie będzie w stanie spełnić warunków określonych wyżej stąd potrzeba zróżnicowanego podejścia dla Grupy A (aktywnej) i Grupy P (pasywnej). Generalnie zajęcia będą prowadzone metodą warsztatową pod katem Grupy A i dla tej Grupy zajęcia będą obowiązkowe. Dla przedstawicieli Grupy P udział z zajęciach będzie nieobowiązkowy, choć rzecz jasna będą mile widziani. Podział na Grupę A i P znajduje odbicie w warunkach zaliczenia.